Maandagavond om 8 uur LT geland in Phoenix en onthaalt door een grote groep klsers. Was onwijs leuk om iedereen weer te zien! Traditioneel zijn we gaan eten bij de cheesecake factory terwijl ieders oogjes vrij vaak dichtvielen. Om 2300 lag ik lekker in m'n mandje. Ik slaap nu nog in een ander huisje met een Frans meisje, maar ga eind volgende week naar het ladycie huisje. Vanmorgenvroeg weer om 4:30 opgestaan om de eerste solovlucht van een maatje te zien. Dat was natuurlijk wel een motivatie boost! Om 0800 eerste briefings gehad in de grondschool.
Kwam er meteen achter dat Amerikanen overal bang voor zijn. We kregen instructies wat te doen als je een ratelslang tegenkomt (weglopen van het geluid, no shit sherlock), op hoeveel manieren je wel niet in de gevangenis kan worden gegooid, en dat je LITERS water per dag moet drinken. Ik heb er vandaag denk ik wel al 3 op. Mag ook wel want het is onwijs heet, en nu ineens voor Arizona begrippen ook erg vochtig (20%). Normaal ligt de vochtigheidsgraad hier onder de 5% Ofzo.
Ik heb grondschool tm volgende week maandag en dinsdag mag ik met een beetje mazzel mijn eerste vluchtje maken! Vanmiddag zonnebril gekocht en gecruised in onze mersady (Mercedes SEL 420).
Wad wel vaker in de states geweest maar blijft impressive hoe groot alles is en wat een eigenzinnig land dit is.
Ik zal proberen wat foto's te uploaden, en zal jullie beetje op de hoogte houden!
Veel liefs, bedankt voor alles en beterschap voor als je ziek wordt! Xxxxx
Location:E Indigo Cir,Mesa,Verenigde Staten
Geen opmerkingen:
Een reactie posten