Olaa!
Even een kleine update uit het veelte hete Mesa, Arizona. Afgelopen dagen wederom gevlogen uiteraard, gaat al de goede kant op! Morgen heb ik mijn D10 (10e beurtje met instructeur) en dan zondag of maandag waarschijnlijk D11 check. Hierin gaan ze kijken of je er klaar voor bent om Solo te gaan. Mocht alles goed gaan zou ik dinsdag Solo kunnen gaan!
Als je je D11 check hebt gehaald ben je klaar om Solo te gaan. Je gaat die dag dan eerst nog een paar rondjes vliegen met je instructeur waarna hij uitstapt en je er alleen vandoor laat gaan. Je maakt dan 3 take off's en als het goed is dus ook 3 landings ;). Ceremonieel wordt op de vleugel van je vliegtuig je das (in mijn geval mn sjaaltje) afgeknipt en mag je de grond niet aanraken voor je te water gaat. Klasgenoten tillen je van het vliegtuig af in de auto, en dragen je naar het zwembad waar je dan ingetieft wordt. Als ik ergens tijd heb zal er nog wel een solofilmpje komen zodat jullie allemaal een beetje kunnen zien hoe dat in z'n werkt gaat.
Maar zover is het dus nog lang niet. Ik ben benieuwd en heb er zin in! Laat maar komen :D
Gisteren naar de shooting range gegaan om een beetje redneck te spelen. Heel bizar om in een gunshop te zijn waar complete maloten gewoon hun gun kopen. Met name raar idee omdat als je in Nederland iemand met een geweer ziet het politie moet zijn, of je toch echt even weg moet lopen. Blijft gewoon beetje eng.
Maargoed we gingen schieten met 3 guns. Beetje van licht (nederlandse politie glock) tot wat zwaarders (.45 inch kogels met redelijk wat terugslag). Was zeker leuk om te doen maar heel surrealistisch en ik had geen enkel idee waar ik mee bezig was. Zeker te zien aan mijn houding en handelingen in het onderstaande filmpje.
Have fun you guys! XXX
Geen opmerkingen:
Een reactie posten