zaterdag 30 juli 2011

Ready, set....

Laatste weekendje in Laren met vrienden en familie en dan gaat het beginnen! Maandag 1 augustus, 13:30, DL247 naar Minneapolis, en van daaruit door naar Phoenix! Maandagavond komen we aan en dinsdagochtend worden we al meteen verwacht op te lijnen bij de grondschool, jammieee!!

Tas is ingepakt, visum is (eindelijk) binnen en de afscheidsbbq is geweest.

Ik ben er klaar voor en heb er zin in!!

Voor alle thuisblijvers die diehard in contact willen blijven, check Facebook, Skype (lindavdplas), en deze blog. Het is wel 9 uur vroeger in Mesa. Everybody be good, en doe niks wat ik ook niet zou doen ;).

Nou maar kijken wanneer ik daar tijd krijg om m'n eerste blogje te schrijven vanuit de states!


Location:Laren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten