Tas is ingepakt, visum is (eindelijk) binnen en de afscheidsbbq is geweest.
Ik ben er klaar voor en heb er zin in!!
Voor alle thuisblijvers die diehard in contact willen blijven, check Facebook, Skype (lindavdplas), en deze blog. Het is wel 9 uur vroeger in Mesa. Everybody be good, en doe niks wat ik ook niet zou doen ;).
Nou maar kijken wanneer ik daar tijd krijg om m'n eerste blogje te schrijven vanuit de states!
Location:Laren
Geen opmerkingen:
Een reactie posten