dinsdag 12 juli 2011

20 dagen

Aftellen is begonnen en de afwezigheid van besef overheerst. Geen enkel moment heb ik door dat ik over 20 dagen voor 5 maanden naar Phoenix af zal reizen. Wel weet ik dat ik er waanzinnig veel zin in heb, VLIEGEN!

Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn theorie afgerond (THEOTOLLAH'S) en een paar dagen daarna zag ik de eerste groep van onze klas vertrekken. Op facebook komen foto's, verhalen en updates tevoorschijn en het ziet er allemaal erg goed uit. De vrije dagen geven mij tijd om me bezig te houden met de Senaat, KMT's en natuurlijk het regelen van een Visum. Visum regelen is redelijk irritant, aangezien die maffe amerikanen zo intens voorzichtig zijn met kleine onschuldige blonde meisjes binnen laten. Het consulaat is nog het ergst. 21 juli staat mijn dag des oordeels op het museumplein te wachten, en na alle verhalen van bomsjaars zal ik gewoon netjes m'n mond houden tenzij me iets gevraagd wordt. Ik ben benieuwd.

Ik ga op reis en ik neem mee..... Zo min mogelijk want het is daar 42 graden. Verder wel redelijk verdrietig dat ik mijn gitaartjes, iMac, vrienden, familie en de geliefde Campus met al zijn fantastische inwoners moet achterlaten.

Nou nog maar hopen dat ik überhaupt KAN vliegen... We'll see. So long, adieu en tot ziens.

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier daar in de States, en wij volgen je natuurlijk op de voet!!!! Spannend meid!!
    groetjes, Karla

    BeantwoordenVerwijderen