Ik ontving een aantal dagen geleden al mijn informatie over leningen, huisvestiging, studiegidsen, en contracten. Alles natuurlijk netjes doorgelezen (nog nooit zoveel gelezen in de afgelopen anderhalf jaar, haha) en ik kwam tot de conclusie dat het nog wel even gaat duren voordat ik iets terug stuur. Ten eerste omdat je afspraken met banken gaat maken om te praten over die lening waar ik nu nog niks van begrijp. Ten tweede omdat mensen die bij banken werken blijkbaar ook wel eens vakantie hebben.
De studiegids was leuk om door te lezen, omdat hier echt heel veel instaat over het verloop van je opleiding, welke vakken je wanneer hebt, en kledingvoorschriften enzo. Over dat laatste gesproken, ik heb mijn uniform gepast! Helaas is het geen mooi italiaans designer maatpak, maar het kan er mee door. Het grappige was dat iedereen uit mijn klas naar Eemnes moest komen voor dit pasfeestje, en dat voor mij 5 minuten fietsen is.
Heb wel al een paar jongens ontmoet uit mijn klas, en volgens mij gaat dat allemaal wel goed komen. Heb nog geen enkel meisje gezien, en zoals ik naar de emailadressen heb gekeken zit er geloof ik helemaal geen meisje in mijn klas. Er zitten 18 mensen in mijn klas, dus dat is wel een mooi aantal vind ik zelf.
Nu ga ik weer stoppen met schrijven, al helemaal omdat ik nog niemand heb verteld over deze blog en ook omdat het allemaal nog niet interessant is voor eventuele lezers, haha!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten