woensdag 28 september 2011

Las Vegas en Canyon Lake

Hello everybody!

Toch weer wat dingetjes meegemaakt om samen te bundelen in een klein verhaaltje op mijn blog. Paar dagen geleden hadden Bram en ik een navigatievlucht van 3 uur per persoon. Genoeg tijd om te plannen naar LAS VEGAS! Super gaaf om 3 uur lang te navigeren, communiceren met de 'big boys' en uit te komen bij de toch wel een van de meest bekende steden ter wereld! We vlogen over de stad met prachtig uitzicht op het centrum richting ons vliegveldje. Daar konden we 2,5 uur door de stad heen wandelen. Zeker voor ons erg leuk omdat wij weinig hebben aan een weekend Las Vegas roadtrip (aangezien we hier ''babies van onder de 21 zijn).

Onze instructeur John was blij dat hij 30 dollar won met blackjack en Bram en ik hebben ons prima vermaakt in deze stad. Hiernaast een foto.

Verder heb ik nu veel solo vluchten waarin ik beetje rond navigeer hier in de Phoenix area. Daaraan vooraf had ik mijn D22 check, waarin werd gekeken of mijn skills nog beetje op het gewenste niveau zijn. Dit ging allemaal prima. Ook laatst getuige mogen zijn van de ''Footballgekte'' hier in Amerika. Voorafgaand aan de wedstrijd gaat men hier ''Tailgaten''. Dat houdt in dat je met alle toeschouwers (duizenden, duizenden mensen) op een grote parkeerplaats gaat staan met BBQ's, ranja en muziek. Voelde een beetje als de Lowlandscamping :)!! Daarna de wedstrijd gekeken (snapte er geen drol van) en daarna weer gezellig gedaan met wat amerikanen! Was een hele leuke ervaring en ik was allang blij dat ik de volgende dag al mijn spullen terug kon vinden ;)




Gisteren met wat maatjes een bootje gehuurd en op Canyon Lake gevaren en gewaterskied. Was echt een heel relaxed dagje, wil ik zeker vaker doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten